mercredi 19 août 2020

Cover Reveal : Découvrez la couverture et le résumé de Addicted to him de Monica Murphy






New York Times and USA Today bestselling author, Monica Murphy has revealed the cover for Addicted to Him!



Releasing: September 8, 2020

Cover Designer: Hang Le

Photographer: Wander Aguiar Photography

Model: Ben Selleck




Eli Bennett.
Quarterback au lycée de notre plus grand rival.

Le pire ennemi de mon frère.

Alors pourquoi ne puis-je pas arrêter de penser à lui?

D'une part, il est totalement magnifique et oh purée, il le sait. C'est un bavard arrogant qui apporte du drame partout où il va.

Et pour une raison quelconque, il a jeté son dévolu sur moi.

Plus je le connais, plus je me rends compte qu'il est en fait un peu ... gentil. Au fond, il est brisé. Blessé. Il a beaucoup à gérer, mais il met aussi une épaisse carapace pour que personne ne puisse le savoir. Je veux être là pour lui. Je veux être avec lui. Mais parce que tout le monde dans ma vie déteste Eli, nous devons garder notre relation secrète.

Le problème avec les secrets est qu'ils ne restent jamais secrets longtemps ...



Pre-order your copy today!









Meet Monica



Monica Murphy is a New York Times, USA Today and international bestselling romance author. Her books have been translated in almost a dozen languages and have sold over two million copies worldwide. Both a traditionally published and independently published author, she writes young adult, new adult and contemporary romance. She's also known as USA Today bestselling author Karen Erickson.

A native Californian, she lives on fourteen acres in the middle of nowhere with her husband, two kids, one dog, and four cats. When she's not writing, she's an assistant coach for her daughter's high school cheer team, which is a two season sport. Meaning, she's at practice with a bunch of teenage girls all the time. Or she's at a football game. Or a basketball game. Maybe someday, she'll even write about this experience.

Connect with Monica










Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Merci pour votre commentaire. Je le validerai après l'avoir lu . Belle journée et merci pour votre fidélité

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...